Рашистські окупанти продовжують воювати проти України, вбивати мирних людей, в тому числі і дітей. Російські священники не соромляться благословляти окупантів на варварство. Вони, навіть, шокують словами, з якими звертаються до ординських вбивць, мародерів та гвалтівників.
В Мережі поширюється відео, на якому чути, як священник Російської православної церкви говорить про те, що український народ нібито “збився зі шляху істинного”. Також російський піп зачитує жахливі рядки одного псалма.
“Блаженний той, хто візьме немовлят твоїх і розіб’є об камінь”, – каже священник. Хіба цьому вчить православна віра? Хіба може така церква називатися слугою Божою? Вони вже давно забули Заповіді Божі і прислужують сатані.
Відео – Главред
Російський патріарх Кирило відкрито підтримує війну Росії проти України. Раніше він активно закликав вбивати українців. Дії російського диктатора Путіна він виправдовував, зокрема, тим, що нібито “позиція НАТО могла спровокувати країну-агресорку РФ на війну”.
Пізніше російський патріарх Кирило Гундяєв цинічно заявив, що росіяни та українці є “одним народом”, у якому відбувся “політичний розкол”. Він похвалив російську церкву за те, що вона, нібито, “робить все, щоб українці та росіяни не стали ворогами”.
Після цього патріарх Кирило погрожував усьому світу. Він цинічно заявив, що настане кінець світу, якщо хтось буде намагатися знищити РФ. Йому здалося, що нині під загрозою перебуває “весь людський рід”.
Тим часом з його благословення гине і страждає боголюбивий, мирний український рід. Хто ще хоче молотися за цю диявольську секту, якою стала фсбешна московька цервка? Невже ще є такі українські священики, які готові разом зі своєю паствою бажати Божої Благодаті вбивцям у рясах, які прагнуть знищити Україну?
Сергій Бойчук
Толкование на группу стихов: Пс: 136: 9-9
Проследим сказанное по порядку. Вавилоном называет он смешение или смущение, ибо так изъясняют сие (слово), производя оное от слова вавель; тоже значит и Сихем. Дщерию же Вавилона называет вражду; ибо душа сперва возмущается, а потом рождает грех. Окаянною он ее называет потому, что, как я прежде сказал вам, злоба не имеет ни какой существенности, ни состава, но получает бытие от нашего нерадения и опять истребляется и уничтожается нашим тщанием (о добродетели). Потом Святый Давид говорит как бы к ней: блажен, иже воздаст тебе, воздаяние твое, еже воздала еси нам. Посмотрим же, что мы дали, что восприняли, и что хотим воздать? Мы дали волю нашу и восприняли грех: изречение же это называет блаженными воздавших ей, а воздавать здесь значит: более не творить греха. Потом прибавляет: блажен, иже имет и разбиет младенцы твоя о камень; блажен, кто с самого начала вовсе не принимает порождаемого тобою, т.е. лукавых помышлений, и не дает им места возрастать в себе и приводить зло в действие; но вскоре, пока они еще малы, и прежде чем они укрепятся и восстанут на него, возьмет и сокрушит их о камень, Иже есть Христос (1 Кор. 10:4), и истребит их, прибегнув ко Христу.
Який номер псалма? З якої кафізми?
Не видумуйте те чого немає!!
Я знов збрехав.Як завжди…